Halloween tävling

I fredags var det ju halloween, som jag tror de flesta visste. Och just därför ska jag hålla en liten halloween tävling här på bloggen. Nej jag vet att man inte kan vinna 500 sc och jag har inte heller mycket att komma med i bild eller grafik väg. Jag har inte så mycket att ge bort som e gratis för mig. Men jag tänker endå försöka hitta några bra priser, för att även om det inte är så många som läser min blogg så vill jag endå visa uppskattning mot dom som gör det.

Men tillbaka till tävlingen. Det finns lite regler (Såklart).
1. Bara en kommentar per person.
2. Om du har starstable instagram/ blogg/ Facebook/ vad du nu har för scociala nätverk så ska du dela bilden här nedanför.




1:a pris är en redigerad bild (Jag gör den när jag hinner och det kommer nog ta ett tag), en länk i 3 veckor och en gästbloggning.
2:a pris är en länk i 2 veckor och en gäst bloggning.
3:a pris är en länk i 1 vecka.

Denna tävling kommer avgöras genom att jag drar lott, rättvisare blir det inte.


Tävlingen avgörs den 10 november.
Nova bluebell
2014-11-04 @ 10:48:50
URL: http://princessnova.bloggo.nu

Jag är med:)

Ellen Flowerhome
2014-11-04 @ 16:37:00

Jag är defenitift med! Skulle bli skiiet glad OM jag vann :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

starstablefighters

Välkommen hit till mig och mitt starstable liv, hoppas du får en trevlig stund här.

RSS 2.0