It's my birthday to day

Hejsan alla glada människor! 
Idag är dagen med stort D för idag är det min födelsedag!! 
Jag vet att det har varit lite dåligt med uppdateringar men jag har inte hittat något som jag tror ni tycker är intressant att läsa.

Men jag kan även meddela att det är 2 stycken som ville vara med i halloween tävlingen, tack till er.

Jag vill bara säga att jag tror inte det kommer bli någon mer uppdatering idag pga att vi ska ha kalas hemma hos mig ikväll och jag måste städa och duscha och allt som man måste göra innan gästerna kommer.

Starstable hade en riktigt stor tårta, jag kommer nog ha en lite mindre.



Chloe Silverpie
2014-11-08 @ 15:21:25
URL: http://scypie.bloggplatsen.se

Grattis i efterskott x)

Svar: Tack :)
Dina Queennight




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

starstablefighters

Välkommen hit till mig och mitt starstable liv, hoppas du får en trevlig stund här.

RSS 2.0