Vad tror ni kommer i morgon?

Vad tror ni kommer i morgondagens uppdatering?
Jag tror att halloween uppdateringen kommer komma, dom sa ju förra veckan något om typ "kusligt på jorvik" eller så ;)
Och när den kommer så kommer jag byta till mitt vampyr smink direkt! 
Så räkna inte med att jag kommer va levande så länge till!

Med tanke på halloween så är det ju halloween på fredag. Ska ni klä ut er och gå bus eller godis och sen komma hem och frossa, eller kommer ni inte bry er och bara ta en vanlig chill fredag? Jag ska i allafall på torsdagen gå på en halloween promenad där det är vi som ska bli rädda. Och på fredagens så kommer jag (om jag hinner) gå bus eller godis med min bästa vän Alicia Dragonheart (Ja vi känner varan IRL). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

starstablefighters

Välkommen hit till mig och mitt starstable liv, hoppas du får en trevlig stund här.

RSS 2.0